poniedziałek, 3 czerwca 2013

Heban


Dawka nowości w sklepie!


czyli niekwestionowana elita wśród drewna :)

Postanowiłam połączyć dosyć nietypowo heban ze szklanym crackle.
Podoba się?






Kulka crackle jest dwukolorowa, z jednej strony mieni się zielenią, z drugiej niebiańskim błękitem.




Zakochałam się w tym projekcie i musiałam, po prostu musiałam zrobić sobie taki pierścień ;)
Tu widoczne są słoje hebanu makasar, który posiada długie ciemno-czekoladowe paski
na jasnobrązowym tle i widoczne pory drewna.

Mój ci on *.*

 


I odrobina klasyki.
Prosta, hebanowa obrączka.
Czysta elegancja. 

W sklepie dostępne są dwie sztuki !






Heban to materiał wręcz idealny. Elegancki, mocny, podatny na polerowanie. Niestety bardzo, bardzo drogi.
Jednak postaram się zdobyć go trochę więcej :)

Ebony stuffs coming soon :)



***

Z innej beczki...

Przedstawiam pierścień, również dostępny w sklepie, wykonany z drewna merbau, który jest bardzo wdzięczny i lubiany przeze mnie, ale z ciekawym dodatkiem :)
Amarantem.
Gatunkiem o niesamowitej barwie.




 

 Miłego dnia,
Nevrinn.


2 komentarze :

  1. Heban ma w sobie coś magicznego, a mieniące się oczko dopełnia całości. Potwierdź proszę, że po założeniu można się przenieść w inny świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek ze szklanym oczkiem prześliczny - róbcie więcej takich cudów :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawcie ślad. Bardzo lubimy czytać Wasze komentarze, dają pozytywnego kopa do dalszego blogowania :)
Dziękujemy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka